Småjobbig dag.

Idag har varit en lite jobbig dag! Jag har varit såå  trött. Inatt var Matte till Uppsala tror jag att det hette och hämtade min största människosyster. Hon hade varit i Göteborg hos kompisar och tåget hem gick bara till Uppsala. När Matte åkte iväg utan mig blev jag sååå ledsen och sur också för den delen. Jag VILL ju med! Men det blev snällt att stanna hemma och försöka sova, men det var svårt. Efter en låååång stund kom Matte och människosystern! Dessutom kom Husse på samma gång!(han jobbar natt) Jag blev så glad så jag studsade och dansade allt vad jag kunde. Det var verkligen jackpott att alla kom på samma gång. Efter det var det svårt att somna. Man ville ju pussa på alla hela tiden. Till slut sa Matte att nu MÅSTE jag sova. Ja, jag somnade till slut. Så idag har jag inte gjort så mycket.
Det har mest sett ut så här idag. Rätt skönt det också.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0