Hundstorebror Teo

Hej på Er!
Tänkte berätta om min hundstorebror Teo. Han är en rottweiler på 6 år.Det bästa med honom är att ääääälskar mig och vill leka med mig fast han är såå gammal. Vi brukar kampa om leksaker, rep och pinnar, Det är jätte kul! Det tråkiga är att han tröttnar så fort, men man får ju tänka på att han är gammal gubbe jämfört med mig. Varje morgon ser han till att jag blir ren och snygg genom att tvätta mitt ansikte och öron, Det är viktigt.
Visst är han cool!
 
 
När vi är ensamma hemma brukar vi ligga i soffan och sova, Då ligger jag inkilad mellan Teos rygg och soffan. Det är döskönt, varmt och tryggt.
Mysigt, eller hur?
 
 
Tidigt i morse var vi ute på morgonpromenad. Matte, Teo och jag gick på åkrarna. Matte hade tagit med en tross att leka med. Gu´, va´ kul det var! Jag blev helt slut, för trossen ville ju aldrig ge sig. Det hjälpte inte hur mycket jag ruskade eller bet iden, den levde i alla fall!
 
Nu har jag inte tid med detta, Nya upptåg på gång, Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0