Ny vecka, nya utmaningar.

Det var ledig dag idag sa Matte, men ändå skulle hon upp vid 7. Jag är ju mooorgontrööött! Men jag kom på att tjatar jag lite (=sitter nedanför Matte och gnäller) faller hon nog till föga och sätter sig i soffan och läser tidningen. Japp,så blev det! Hon måste ju förstå att jag kan inte ligga där mol allena. Sen kunde jag ta lite sovmorgon.Skönt!
Sen vaknade jag och Matte satt inte kvar! Va nu då? Då hörde jag att hon var i köket och stökade. Wow, mat på gång! Då säger hon att jag redan fått frukost. Ja, just det. Fick ju den innan min lilla morgonslummer. Sen var det dags för promenad. Vi tog en tur i skogen och det var så skönt. Lagomt varmt. Jag tycker inte om när det är för varm.
När vi kom hem var jag i trädgården och gnagde på min pinne som jag släpat med mig från skogen. Efter det var jag så trött så jag sov en liten skvätt till.
Får se vad jag ska hitta på ikväll.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0