Ny dag,nya händelser.

Ja, idag var jag uppe med tuppen. Matte klev upp tidigt och då undrar man vad som är i görningen. Någonting är det. Först en kiss- och bajsvända och sen frukost. Då brukar det vara något som är tråkigt på gång. Jodå, Matte skulle måla! Men då passade jag på att ta en liten frukostsussning. Rättare sagt, riktigt djup skönhetssömn. Jag vaknade av att jag snarkade HÖGT! Pinsamt!
 
Sen blev det fart på mig! Matte ropade att vi skulle gå ut. Jippie! Vi gick ut på åkrarna och där var det flera kråkor som retades. Jag jagade och jagade, men jag kom inte i kapp någon av dem. Det spelar ingen roll för det för såå kul att jaga. Teo är såå tråkig, han vill inte jaga kråkor. Han vill bara nosa och nosa och nosa. Ja, även pinka och pinka och pinka. Tyvärr glömde Matte kameran, typiskt, men vi hade en bild sen tidigare som jag tycker att jag är riktigt snygg. Visst håller ni med?
 
När vi kom hem var jag såå trött, så jag lade mig på favvoplatsen i fåtöljen och somnade direkt.
Sen åkte Matte iväg till jobb eller vad vet jag vart hon skulle. Ha det nu så gött allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0