Hej här är jag!

Jag är en fransk bulldogfröken som kallas Svea, men jag har ett myyycket finare namn. Nämligen Qrissy´s Sauda!
Sauda är afrikanskt och betyder fritt översatt mörkt/svart ansikte och det har jag. Jag är 2,5 år och bor med Husse, Matte, 3 människosystrar, hundstorebror Teo som är en rottweiler och kattstorebror Mulle.
 
Jag kommer att med Mattes hjälp att berätta om mig och min familj och vad som händer i min vardag. Nog för idag nu ska jag ute i skogen och springa som en tok i det fina vädret. Ha det gött! P.S. Jag måste även tala om att Matte är ingen van bloggare så de kan ju gå hur som helst, så håll tassarna så att hon fixar det.

Kommentarer
Postat av: Storasyster Sara

Åh, så fint! Hoppas ni får det trevligt i skogen :)

2012-10-11 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0