Äntligen hemma

Jag kommer inte ihåg om jag berättat att min favoritmänniskosyster (långt ord) har varit borta jäääättelänge. Hon reste till Indien med en kompis för längesedan och Matte har berättat lite om att min människosyster har haft det bra. Hur hon nu kan ha det utan mig?! Jag har faktiskt längtat jättemycket efter henne, men ingen har förstått det. Men i förrgår kväll fick jag en stor överraskning! Helt plötsligt stod min favomänniskosyster i hallen!!!!!! Gissa om jag blev glad. Jag studsade och hoppade, ja jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag pussade och pussade och pussade. Sen följde jag henne heeela kvällen. Det bästa av allt var att hon skulle sova hos oss och jag fick sova i hennes säng. Jag låg så tätt intill som jag bara kunde Ja, jag svek nog Matte och jag tror att hon blev lite avundsjuk. Det får hon tåla, jag har ju sovit varenda natt med henne ett långt tag. Nu ska min människosyster vara hemma ett tag och ska även bo hos oss. Jippie!
 
Lite pusskalas!
 
Här är vi tillsammans igen!
 
Nu är jag lycklig och får träffa min människosyster varje dag! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0