Pinnrace

Idag var också kallt. Tur att man har en vinterkappa.  Men det var helt ok för Teo och jag höll värmen genom att springa som galningar. Matte tog med oss till ett uppkört skoterspår. Det var så kul och det gäller att passa på för Teo är ju inte så lekfull längre, men idag var han som en valp. Vi "raceade" både på skoterspåret och ute i lössnön. Det var ett riktigt pinnrace! Vi jagade varandra och drog i pinnar. Men Teo vinner jämt :( Hur som helst hade vi jätte kul.
 
Här kommer vi i full fart!
 
Lite fight om pinnen!
 
Jag grävde ett djuuup hål, men marken var ju jättehård!
 
Nu ska jag lägga mig framför den varma brasan, för man blir ju frusen av
snön och kylan. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0