Nu är det jobbigt!

Ja, nu har jag det jobbigt och jag mår inte bra. Varför det kanske Ni undrar? Jo, jag löper! Vilket gör att jag är jätte frusen och vill helst ligga framför brasan och sova mest hela tiden. Promenaderna i kylan är jobbiga och det blir korta sådana. man vill ju inte bli kall om lilla stjärten.Så jag följer inte med på Teos långpromenader. Dessutom känns min kropp helt upp och ner. Tur man har Teo för han tröstar mig och håller mig ren i alla ändar. Men vet Ni vad det allra värsta är? Jo, jag måste ha på mig trosor eller tikskydd! Usch! Tikskyddet hade jag i början, men av det fick jag skavsår på min lilla svans. Yes, tänkte jag, nu får jag gå utan nånting. Men då plockade Matte fram pojktrosor i bebiesstorlek! Hur kul är det att ha killtrosor? Det är ju hur pinsamt som helst! Men som vanligt får man finna sig i vad Matte bestämmer. Men ibland ramlar de av och då låtsas jag som inget har hänt. Så jag får vädra rumpan i fred och känner mig nästan som vanligt.
 
Visst är det pinsamt!
 
Snyggt är det inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0