Kaaaallt!

Ja, nu har vintern riktigt slagit till. Jag fryser såå när jag är ute, så det blir korta promenader med täckjacka på. Jag har lite tur för min favoritmänniskosyster har flyttat hem och hon tycker om att sova. Så jag ligger i hennes säng och sover mycket. Men man måste ju ut och göra sina behov och numera går det fort, jättefort. Jag rusar ut, sätter mig och rusar in. Det blir inte mycket nosande.
 
Lite pinsamt att Matte hann att fota mig i denna position.
 
Matte var iväg till Granngården och där köpte hon märgben till Teo och mig. Vi gnagde och gnagde. Gu va gott det var! Jag försökte gräva ner det i min bädd för att spara, men det fick inte ligga så länge för Teo letade upp benet. Men då passade jag på att ta hans ben. Vi gjorde ett byte alltså.
 
Här försöker jag gräva ner benet.
 
 
Teo har ju så stora tassar så han kan hålla i benet. Orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0